29 sierpnia 2011

3 zł dziennie z ruletki



Kilka razy czytałem na różnych blogach o projektach dotyczących oszczędzania1 zł, 2 zł, 5 zł dziennie. Niektórzy, rzeczywiście, potrafili oszczędzić ponad tysiąc złotych rocznie. Inni, po paru dniach lub  miesiącach, rezygnowali. Projekt ten, to oczywiście rewelacyjna sprawa, gdyż uczy oszczędzania i systematyki, jednak umówmy się, że takie codzienne ciułanie (grosz do grosza, a będzie kokosza) bogactwa nam nie przyniesie.

Postanowiłem zmodyfikować trochę ten projekt. Nie zamierzam oszczędzać, a wygrywać konsekwentnie 3 zł dziennie na ruletce w Internecie.

Traktowałem to dotychczas jako zabawę, gdyż zostało mi kilkadziesiąt złotych w portalu bukmacherskim i stwierdziłem, że skoro pieniądze są prawie że wirtualne to mogę nimi trochę poryzykować. Grając tak od czasu do czasu, opracowałem pewną strategię, która może w dłuższym czasie przynieść wymierne korzyści (czyt. zyski).
Strategia wygląda następująco:
  • musimy mieć konto internetowe u buka (w moim przypadku bet-at-home), gdzie istnieje możliwość grania w ruletkę live,
  • potrzebujemy minimum 20 zł, myślę że tyle na początek wystarczy,
  • gramy progresją, czyli obstawiamy za 0,50, jeśli trafimy to znów obstawiamy za 0,50 itd., jeśli nie trafimy obstawiamy odpowiednio 1 zł, 2 zł,
  • obstawiamy wyłącznie kolory, czyli albo czerwone, albo czarne,
  • strategia polega na tym, aby obstawiać wówczas gdy wcześniej wypadły 3 takie same kolory, obstawiamy jedynie 3 razy pod rząd aby maksymalna stawka za jeden zakład wynosiła 2 zł,
  • kupujemy żetony za 8 zł, gdy na koncie mamy 11 zł wypłacamy pieniądze i wychodzimy z gry, maksymalna strata na dzień to 8 zł.
        Najważniejsze, aby trzymać się opracowanego planu. Zdarzało mi się, że wygrywałem ponad 20 zł i później wychodziłem na 0 bo wypadło kilkanaście numerów jednego koloru. Strategię oczywiście można modyfikować w zależności od poziomu ryzyka i posiadanego kapitału. Duże znaczenie ma tu oczywiście szczęście, jak we wszystkich grach losowych, jednak możemy zwiększyć prawdopodobieństwo zysku, dzięki odpowiedniemu planowi oraz umiejętnemu zarządzaniu kapitałem. Czas, który poświęcimy jest różny, mogą to być 3 minuty, albo nawet godzina. Wszystko zależy od tego jakie liczby są losowane.

        Obecnie na koncie mam 58, 96 zł, z czego 33 zostało zarobione na ruletce.
 Dziś rozpoczynam projekt, z kwotą początkowa 55,96, gdyż 3 zł już dziś na ruletce zarobiłem:

        Mam nadzieję, że udało mi się wyjaśnić na czym moja strategia polega.  W przyszłości może ona zostać trochę zmodyfikowana, w zależności jak mi będzie szło wygrywanie (z 3 zł mogę przejść na 5 zł lub więcej). A co Ty sądzisz o tym projekcie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz