Powracam do
publikowania postów dotyczących pomysłu na własną działalność gospodarczą. Tym
razem opiszę biznes polegający na wynajmie kontenerów, których używa się na
budowach, pracach sezonowych lub podczas sytuacji kryzysowych. Jednak, aby
otworzyć taki biznes, należy posiadać dość spory kapitał i nie wystarczy kilka
tysięcy złotych, jak chociażby w biznesie choinkowym. Największe zyski będą od
marca do listopada, gdyż wtedy wykonuje się najwięcej prac budowlanych. Jednak
patrząc na tegoroczną zimę, można powiedzieć że w Polsce buduje się cały rok.
Biznes polega na zakupie działki gdzie będziemy mogli magazynować nasze kontenery,
następnie na zakupie różnych kontenerów,budowie strony internetowej i
prowadzeniu marketingu. Transport kontenerów będzie zlecany firmie logistycznej.
Najlepiej gdybyśmy znali osoby mające firmę budowlaną.
Najważniejsze będzie znalezienie tanich kontenerów,
taniej firmy transportowej oraz zaufanych odbiorców. Należy zrobić wszystko,
aby początkowe koszta były jak najmniejsze. Idealne rozwiązanie to
posiadanie średniej działki, dostęp do tanich kontenerów oraz znajomości w
branży budowlanej. Te elementy wpłyną na szybszy rozwój naszej firmy.
Klienci
W stu tysięcznym mieście jest około 400 firm budowlanych,
z czego naszymi usługami może być zainteresowanych 10 firm. Zawsze
można rozszerzyć działalność na dalsze okolice, jednak powinno to być związane z
długofalowym planem rozwoju przedsiębiorstwa. Na początku nie warto rzucać się
na szeroką wodę. Przyjmijmy średnio że firmy będą chciały wynająć miesięcznie 1
kontener biurowy, 1 kontener socjalny, 4 kontenery magazynowe i 6kontenerów
mieszkalnych.
Koszta
początkowe
4 kontenery biurowe, 4 kontenery socjalne, 8 kontenerów magazynowych i 10
kontenerów mieszkalnych- 36000+32000+40000+95000=203 000 zł
1000 zł- strona internetowa i hosting
30 000 zł- działka
4000 zł ? marketing (prasa lokalna, radio, ulotki, banery)
500 zł- założenie firmy
1800 zł- pracownik jeśli sami nie damy rady
400 zł- księgowa
Razem:
240 700 zł
Koszty
stałe:
1800 zł- pracownik
400 zł- księgowa
350 zł- ZUS
5000 zł- transport
500 zł- marketing
100 zł- abonament telefoniczny
Razem: 8150
zł
Dochód,
wersja mini/maxi:
kontener biurowy: 2000 zł/6000 zł
kontener socjalny: 1500 zł/4500 zł
kontenery magazynowe: 4000 zł/6000 zł
kontenery mieszkalnych: 8000 zł/10000 zł
Razem:
15 500 zł/26 500 zł
Zysk
minimalny- 7350, maksymalny- 18350 zł.
W zależności
od zysku inwestycja zwróci się po 32 lub 13miesiącach.
miniBIZNESPLAN:
Branża: handel-usługi/budownictwo,
Produkt/Usługa: wynajem kontenerów na place budowy,
Zakres działalności: miasto i jego okolice,
Grupa docelowa: 10 firm budowlanych,
Co potrzebujemy: działka, kontenery, stronę internetową,240 000 zł
Szacunkowe koszta początkowe: 240 700, stałe 8150 zł.
Szacunkowy dochód: 15 500-26 500 zł,
Zyski: minimalny- 7350 zł, maksymalny- 18 350 zł.
Warto wziąć pod uwagę różne nieprzewidziane sytuacji i
mieć zawsze w zapasie rezerwę finansową. Nad biznesem powinny się głównie
zastanowić osoby pracujące w branży budowlanej lub dobrze ją znające oraz
posiadające dość spore oszczędności (ewentualnie zdolność kredytową na 240000
zł).
A Ty co sądzisz o tym biznesie? Czy da się na nim zarobić?
Trzeba wziąć pod uwagę, że na rynku istnieje sporo takich firm, w tym kilka bardzo solidnych o ugruntowanej pozycji jak np. Transplanner- sprzedają, wynajmują i transportują kontenery magazynowe, budowlane itp. (wszystkie rodzaje właściwie) Zasięg na cały kraj i UE. Gigantyczna konkurencja.
OdpowiedzUsuńJa ze swojej strony mogę polecić firmę Euro Mega http://www.euro-mega.com.pl/. Dostępne są wszystkie rodzaje kontenerów mieszkalnych i użytkowych.
OdpowiedzUsuńJezusie Nazarejski, co za bzdury...
OdpowiedzUsuńJa myślę, że podobnie jak Joanna, że trzeba wziąć pod uwagę, że istnieję dość dużo takich firm. Ja osobiście stawiałaby na coś związanego z wyposażeniem magazynów tak jak np tutaj http://nedcon.pl/regaly-wjezdne. Myślę, ale mogę się mylić, że to jednak jeszcze dość niszowy temat na rynku
OdpowiedzUsuńWłasny biznes to jest to. Wysokie wynagrodzenie, własne warunki - można o wiele więcej osiągnąć. Na stronie internetowej http://spolka.org/pl/spolki-na-sprzedaz-102 znajdziecie masę fajnych spółek do zakupienia, uważam, że warto. Każda taka firma to naprawdę istna rewelacja. Gotowe spółki są na starcie o wiele lepsze!
OdpowiedzUsuńSpierdalać boty
OdpowiedzUsuńPomysł świetny, tylko dość spory budżet na start.
OdpowiedzUsuńGdyby ktoś do własnego biznesu potrzebował magazynu to z doswiadczenia mogę polecić tę firmę http://nedcon.pl/. Naprawdę można na nich polegać. Nie tylko dostarczają sprzęt, ale zaplanują powierzchnię całego magazynu.
OdpowiedzUsuńBiznes w kontenerach? Czego to ludzie nie wymyślą :D Ale w sumie dobry sposób na biznes ;)
OdpowiedzUsuńW każdym biznesie na pewno sprawdzą się dobre usługi księgowe. Obecnie coraz bardziej popularne stają się usługi online. Sama z takich korzystam już jakiś czas i jestem bardzo zadowolona. Lubie załatwiać rzeczy przez Internet, bo to dla mnie dużo wygodniejsze. Szczegóły znajdziecie tutaj.
OdpowiedzUsuńCiekawe, ciekawe. Myślę, że ten biznes już od samego początku będzie potrzebował dobrych systemów do zarządzania tymi wszystkimi kontenerami. Ja mogę Ci jeśli chcesz polecić jeden, z którego sama korzystam. Kliknij tutaj i sprawdź szczegóły.
OdpowiedzUsuńKontenery magazynowe mają bardzo dużo zastosowań. Np. coraz bardziej popularniejsze są kontenerowe domki. Ciekawa sprawa. :D
OdpowiedzUsuńCiekawy pomysł na biznes. Szef ostatnio kupił jeden taki kontener biurowy (coś w tym stylu) ale wtedy do głowy by mi nie przyszło, że na tym można zrobić taki interes :D
OdpowiedzUsuńJak widać na wszystkim można zrobić interes i zarobić.Kontenery czy ciastka,jeżeli się sprzedają,mają dobrą reklamę i są porządnym produktem to zawsze będzie można na tym zarobić i zbudować sobie dobrą markę na rynku.
OdpowiedzUsuńWiedza i praktyka jest najważniejsza w prowadzeniu biznesu a informacja jest kluczem do sukcesu w biznesie
OdpowiedzUsuńW Ramal title="kontenery i biura handlowe">http://www.ramal.pl/ oferujemy tylko i wyłącznie solidne konstrukcje. W sam raz do użytku handlowego.
OdpowiedzUsuńW prowadzeniu własnej firmy dużą rolę odgrywa dobrze prosperujące biuro. Aby sprawnie zarządzać firmowymi papierami powinno się je wyposażyć w różne sprzęty i akcesoria. Moim zdaniem warto jest posiadać m.in. drukarkę, skaner, niszczarkę, a także gilotynę oraz trymer do papieru - https://somax.eu/47-gilotyny-i-trymery. Dzięki takim urządzeniom zarządzanie i przygotowywanie dokumentów staje się o dużo łatwiejsze.
OdpowiedzUsuńNie bardzo wiedziałbym jak taki biznes na dobrze rozkręcić więc nawet nie bardzo się tym interesuję. Wiem, że w przypadku przesyłania kontenerów wiele służb przybija stemple https://www.maxsc.com.pl/pieczatki-2/stempel-do-laku-referentka/ wraz z lakiem, aby dobrze określić dokument przewozowy.
OdpowiedzUsuńPoszukujesz najlepszych kontenerów biurowych? Lepiej trafić nie mogłeś.
OdpowiedzUsuńJakby rzeczywiście te biznesy się tak rozkręcały prosto, jak to jest napisane. Według mnie każdy powinien zająć się tym czego akurat poszukuje lub co akurat lubi.
OdpowiedzUsuńWydaje mi się, że jeśłi chodzi o transport takich kontenerów przez ocean warto jest nie zapomnieć o odpowiednim pochłaniaczu wilgoci. U nas kupuje się takie w sklepie Pro-trans i jak na razie sprawdzają się one świetnie. Polecam i wam zainwestować w taki sprzęt. Na prawdę warto
OdpowiedzUsuńSuper wpis!
OdpowiedzUsuńInteresujące, uważam że ten biznes już od początku potrzebuje jakiegoś sprawdzonego modelu biznesowego, w oparciu o który będzie działał. To podstawa jak chodzi o sukces na rynku. Koniecznie o tym pomyśl!
OdpowiedzUsuńW Ramal http://www.ramal.pl/ stawiamy na atrakcyjne ceny. Dlatego z naszych usług korzysta wiele firm z całej Polski.
OdpowiedzUsuńDzięki za bardzo konkretne zestawienie. To prawda, że z konkretnym biznesplanem, można odnieść sukces w każdej branży :) Tym bardziej, że w wielu przypadkach nie trzeba mieć nawet wielkiego wkładu własnego. Można liczyć na wiele dofinansowań, albo tani kredyt, które dobrze zainwestowane mogą w krótkim czasie przynieść konkretne zyski :)
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawy pomysł na biznes.
OdpowiedzUsuńNa pewno jeśli planujecie zrobić biznes na kontenerach będziecie potrzebować doświadczonej firmy zajmującej sie ich transportem. W tym celu polecam wam kontakt z hds marcinkiewicz . Mają oni spore doświadczenie w transporcie właśnie kontenerów i na pewno będziecie zadowoleni z ich usług
OdpowiedzUsuńPomysł na biznes całkiem niezły… Tymczasem kontenery wykorzystuje w swej codziennej pracy firma Eko-City https://eko-city.com.pl/. To firma, która wynajmuje kontenery na gruz i śmieci. Działa na terenie Wrocławia i okolic. Co istotne, na brak klientów nie narzeka.
OdpowiedzUsuńNawet w takim miejscu zarządzanie zasobami ludzkimi to bardzo ważna i potrzebna rzecz w każdej firmie i koniecznie każdy powinien pomyśleć o dobrej organizacji kadr. Zerknijcie sobie na stronę http://be-first.pl/co-wchodzi-w-zakres-obslugi-kadr/ aby poznać wszystkie szczegóły. Wtedy dowiecie się, jaki jest zakres obsługi kadr.
OdpowiedzUsuńKażda, dobrze rozwijająca się firma potrzebuje właściwego wsparcia technicznego. Dlatego wiele biznesów decyduje się na systemy wsparcia jak to oferowane przez https://www.teta-air.pl/. Pozwala ono znaczenie skrócić i zautomatyzować liczne procesy zachodzące wewnątrz firmy, czym zwiększa ogólna wydajność
OdpowiedzUsuńProwadzenie biznesu to nie taka prosta sprawa
OdpowiedzUsuńDziałalność przy wykorzystaniu kontenerów to świetna sprawa, w dodatku ekonomiczna.
OdpowiedzUsuńPodczas remontu taki kontener na odpady budowlane jest niezbędny.
OdpowiedzUsuńhttp://pomysl-na-milion.blogspot.com/2011/08/biznes-na-kontenerach.html
Sam nie raz korzystałem z usług firmy wynajmującej kontenery. Najlepiej wybierać takie, które oprócz wynajmu oferują również wywóz gruzu. Wtedy nie musimy się już o nic martwić.
OdpowiedzUsuńhttps://www.klin.waw.pl/wywoz-gruzu
Wynajem kontenerów i wywóz odpadów oferuje firma https://www.skip.bialystok.pl/wywoz-gruzu. To bardzo wygodna opcja.
OdpowiedzUsuńMyślę, że w takiej sytuacji wchodzi to trochę we współpracę zagraniczną więc na pewno musimy pamiętać o podatkach np. w Unii Europejskiej. Ja w takim przypadku korzystam z usług firmy https://taxology.co/pl/ aby poprawnie rozliczać podatki za granicą.
OdpowiedzUsuńWłasna firma to spora odpowiedzialność w kontekście ryzyka. Warto przed założeniem wszystko przemyśleć, przeprowadzić analizę SWOT. Niezależnie w jaki biznes wstąpisz warto zainwestować w system liczenia klientów, który w znacznym stopniu pozwoli Ci zrozumieć potrzeby klientów.
OdpowiedzUsuńUważam, że firmy wynajmujące kontenery są bardzo pomocne i potrzebne. Podczas byle remontu powstaje mnóstwo gruzu, którego zgromadzenie i wywóz bez tych firm byłyby jeszcze bardziej kłopotliwe.
OdpowiedzUsuńhttps://kontenerek.info/
Zainwestuj w lajki na Instagramie. Social proof pozwoli sprzedać wszystko :)
OdpowiedzUsuńKażdy pomysł na biznes jest dobry o ile wszystko będzie dobrze zorganizowane.
OdpowiedzUsuńhttps://onepower.app/
Każdy biznes powinien mieć swoją strony www gdynia. Bez strony będzie trudny do znalezienia dla klienta w internecie a przecież reklama w sieci to podstawa w dzisiejszych czasach.
OdpowiedzUsuńwspaniały wpis
OdpowiedzUsuńfajny blog! będe częściej tu zaglądać
OdpowiedzUsuńcoś pieknego
OdpowiedzUsuńWymyślenie dobrego biznesu może być trudne, ale istnieje kilka kroków, które mogą pomóc Ci w rozpoczęciu procesu. Przede wszystkim sprawdź, jakie potrzeby mają ludzie, jakie produkty lub usługi są popularne, a które wciąż są niedostatecznie rozwinięte. Możesz skorzystać z raportów rynkowych, analizy konkurencji, badań ankietowych i innych źródeł.
OdpowiedzUsuńZgadzam się, zmiana pracy po 50-tce nie jest łatwa, ale pamiętajmy, że doświadczenie to nasza największa siła.
OdpowiedzUsuńPrzyznam że bardzo zaciekawiły mnie informacje w tym wpisie.
OdpowiedzUsuńOtwierając sklep w agencji, korzystasz z jej doświadczenia i wsparcia. To doskonały pomysł na biznes dla osób, które chcą uniknąć początkujących błędów.
OdpowiedzUsuńCiekawy pomysł na biznes! Wynajem kontenerów na budowach to naprawdę perspektywiczny pomysł, zwłaszcza biorąc pod uwagę aktywność budowlaną w Polsce. Kluczowe jest znalezienie odpowiednich klientów i efektywnych partnerów logistycznych.
OdpowiedzUsuńBiznes na kontenerach to fascynująca nowość! Ciekawe, jakie korzyści i wyzwania niesie ze sobą ta forma przedsiębiorczości. Chętnie poznam więcej szczegółów na ten temat.
OdpowiedzUsuńNiesamowicie wartościowy wpis.
OdpowiedzUsuń