29 sierpnia 2011

Jak zarabiać na blogu



Chciałbym przedstawić, jak wygląda moje spojrzenie na zarabianie na blogu i z czego korzystam. Liczę na Wasze sugestie i porady,ponieważ blog ma dopiero 3 miesiące i na pewno nie byłem w stanie zagłębić wszystkich szczegółów dotyczących zarabiania na blogach. W główniej mierze korzystam z programów partnerskich, takich jak bankier.pl, netSales, Novem,CPMProfit i AdTaily.
 
        Wczoraj dostałem pierwszy przelew od bankier.pl w kwocie 268zł. Pieniądze te zarobiłem dzięki znajomym, którzy postanowili wziąć kredyt na mieszkanie. Powysyłałem ich do banków i później wspólnie wybraliśmy najlepszą ofertę. Każda osoba, ma zapewne w swoim gronie znajomych lub rodzinie, osoby które planują wziąć jakiś kredyt, założyć konto w banku lub lokatę. Wystarczy dotrzeć do takich ludzi i przekonać ich do tego, aby za Waszym pośrednictwem poszli do banku. Powinni wiedzieć, że jesteście w stanie pomóc im wybrać najlepszy kredyt, konto lub lokatę. Oczywiście trzeba mieć także pojęcie o produktach, które się oferuje, aby pomoc była profesjonalna.

        Jeśli chodzi o sieci afiliacyjne jak Novem, Net Sales to zarabianie polega głównie na tym, że ktoś kliknie w reklamę, a następnie zarejestruje się na stronie, czyli zostawi swoje dane osobowe.  W Novem zarobiłem przez 3 miesiące ponad 90zł, a minimalny próg wypłaty w tym programie wynosi 50 zł. W NetSales zarobiłem dotychczas 137 zł i kilka dni temu otrzymałem pieniądze. Minimalny próg wypłaty w tym programie wynosi 100 zł. Połowa z tego pochodzi z lokaty, którą założyłem.

        Inaczej to wygląda w CpmProfit. Tutaj wystarczy dodać baner na stronę, nawet w niewidocznym miejscu, aby generować zyski. Zarabiamy poprzez wejście użytkownika na stronę, na której znajduje się baner. Im więcej wejść,tym więcej pieniędzy. Na początku nie są to zbyt duże kwoty. Od lipca zarobiłem na razie ponad 5 zł. Minimalnie należy uzbierać 30 zł, aby można było wypłacić pieniądze.

        Korzystam jeszcze z AdTaily, gdzie uzbierałem na razie ponad20 zł. Minimalny próg wypłaty to 100 zł więc jeszcze trochę czasu minie, zanim osiągnę tyle pieniędzy.

        Konto w AdSense mi zablokowali, nie wiem z jakiego powodu.Odwoływałem się, jednak nic to nie dało. Szkoda, ponieważ uważam, że jest to najbardziej dochodowa reklama na blogu.

        Nie należy zapominać, że to nie zarabianie skłoniło nas dopisania, a pieniądze z bloga nie są naszym głównym celem (przynajmniej w moim przypadku). Jeśli będziemy pisać wartościowe posty, będą trafiać do nas nowi ludzie, a to jest niewątpliwie powiązane z zarobkami na blogu.

        Pozdrawiam i życzę Wam jak najwięcej odsłon i zarobków z bloga. Liczę na porady i sugestię, ponieważ jak pisałem, blogowaniem zajmuję się dopiero 3 miesiące.

13 komentarzy:

  1. Zarabiałem kiedyś na netsales i adsense - dobre platformy.
    https://bitcoinaltcoin.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat moim zdaniem samo zarabianie na blogu jest możliwe, jeśli ten blog jest rozpoznawalny więc liczy się przede wszystkim reklama. Na pewno jedną z form reklamy jest ta w social mediach https://kaizen.info.pl/aktualnosci/aktualnosci-z-rynku/271-3-formy-skutecznej-promocji-w-social-mediach i ja uważam, że jest to jedna z lepszych form reklam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie jest bardzo dużo różnych sposobów na to aby nasz strona czy blog zaczęła zarabiać. Jak dla mnie również świetną sprawą jest to co napisano w https://push-ad.com/blog/zbieraj-leady-korzystajac-z-powiadomien-web-push/ czyli korzystanie z powiadomień push aby zbierać klientów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby zarabiać na blogu trzeba najpierw zadbać o jego odpowiednią reklamę. Tutaj świetnie się sprawdzi pozycjonowanie, jest bardzo skuteczną metodą promocji dla biznesu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdą formę zarobku warto przeanalizować najpierw pod wieloma względami aby ustrzec się przed problemami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  8. Osiągając dochód warto pomyśleć o najlepszym dla siebie rodzaju konta osobistego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie informacje są niezwykle cenne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatne i istotne informacje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wpis. Ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  12. Promocje bankowe to klucz do sukcesu finansowego. Wybierz ofertę dopasowaną do siebie i ciesz się oszczędnościami oraz dodatkowymi korzyściami http://www.ikontabankowe.pl/

    OdpowiedzUsuń