29 sierpnia 2011

Analiza fundamentalna cz. 4



W dalszej fazie mojej analizy fundamentalnej i poszukiwaniu spółek, w które można zainwestować zająłem się przeglądem historii wybranych dwudziestu dwóch przedsiębiorstw. Skupiłem się na dwóch wskaźnikach, ROE i KW/a. W poniższej tabeli, na zielono zaznaczone jest ROE większe niż 10% i kw/a większe niż 65%, na pomarańczowo ROE z przedziału 0%-9,99% i kw/a pomiędzy 55%-64,99%,a na czerwono ROE mniejsze niż 0% i kw/a mniejsze niż 55%. Analizowałem raporty roczne wybranych spółek dostępne na  portalu Onet biznes.

        Na podstawie danych historycznych wybrałem 10 spółek, które poddam dalszej analizie. Są to CityInter, KGHM, K2Internt, LPP, Eurotel, Impel, Wawel, Sniezka, Novitus i Investcon. Docelowo mam zamiar wybrać 3 spółki, z czego w jedną zainwestuję. Na własnej skórze, chcę przekonać się czy strategia, którą opracowałem pozwoli mi zarabiać realne pieniądze na giełdzie. W kolejnej części,skupię się już bardziej szczegółowo na wybranych 10 spółkach, począwszy od ich zarządu, po jej finanse i markę. 

3 komentarze: