01 stycznia 2015

Co osiągnę w 2015 roku?

Wkroczyliśmy własnie w Nowy Rok Możliwości! Styczeń zazwyczaj jest miesiącem planów i obietnic. Niestety tylko kilka procent osób jest na tyle wytrwała, aby wypełniać swoje postanowienia w kolejnych miesiącach. Co mi pomaga w osiągnięciu wyznaczonych w styczniu celów? Po pierwsze zapisanie ich!



Kilka dni temu usiadłem przy pustej kartce i przez 15 minut zastanawiałem się co chce osiągnąć w 2015 roku. Cele zapisałem w kalendarzu, w komputerze, a na kartce papieru stworzyłem poniższy rysunek:




Pokazałem go dziś żonie, aby mogła mnie wspierać w ralizacji tych planów. Pod każdym z wyznaczonych celów dopisałem zadania podrzędne, które są częścią celu głównego. Zatem co chce osiągnąć w tym roku?

  1. dochód na poziomie minimum 250 tys. zł,
  2. zakup roweru,
  3. kupno mieszkania na wynajem,
  4. odwiedzenie minimum dwóch krajów, w których jeszcze nie byłem,
  5. rozwinięcie biznesu internetowego,
  6. przebiegnięcie maratonu,
  7. utrzymywanie odpowiedniej kondycji.


A Ty co chcesz osiągnąć w tym roku?

PS. Gdy piszę ten post moja żona siedzi w kuchni i również rysuje podobny obrazek do mojego :)

9 komentarzy:

  1. Fajne plany.. Zaczynając od dochodu to mogę póki co sobie o nim tylko pomarzyć prowadząc działalność gospodarczą, ale może kiedyś? Przyznam że kupno wspomnianego mieszkania na wynajem mogłoby w tym pomóc. Nowy rower kupiłem w ubiegłym roku i mam za sobą udany sezon (od marca do listopada) jeżdżenia po leśnych ścieżkach. Odwiedzenie dwóch krajów też mam w planach w tym roku.. jeden to Chorwacja własnym autem, a drugi.. zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizacji planów! Cele wyglądają (przynajmniej z zewnątrz) ambitnie, więc bardzo Ci kibicuję. No i pamiętaj, aby nie zaniedbywać przy tym bloga i dzielić się efektami realizacji planów :-)

    Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny plan na najbliższy rok. Najbardziej podoba mi się pomysł z zakupem mieszania na wynajem. Dobra inwestycja w przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciał taki dochód :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci że masz bardzo podobne cele do moich :D Tyle że ja już mam rower :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super plan, jestem ciekawy ile punktów udało się już spełnić. Ja nigdy nie spisywałem swoich celów, ale może to jakiś pomysł na następny rok.

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku, czyli 2017 moim głównym celem jest zakup mieszkania. A jeśli chodzi o nowe mieszkania wroclaw do zaoferowania ma naprawdę wspaniałe nieruchomości od dewelopera. Na oku mam między innymi Lokum Vena. Oby tylko otrzymać dobrą ofertę kredytu hipotecznego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń